Äkta magkänsla!

Provet är gjort. Skrev det igår. Magkänslan var positiv, men jag var ändå inte riktigt säker. Kan ju inte alltid lita på den, då jag vet att den haft fel tidigare. Men den här gången var känslan äkta! Fick ett mejl av min lärare imorse, som skrev att jag hade klarat provet med bravur. Jag kan säga, utan att skämmas, att jag är så jävla stolt över mig själv! Känner mig sådär barnsligt glad och lycklig. Nu kan jag bocka av denna kurs och blicka framåt. Till hösten börjar nya utmaningar, men fram tills dess ska jag bara njuta av ledigheten.

Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS

2011-05-07 @ 06:41:53
Postat av: Alex

Grattis bästa, grymmaste du! :D

2011-05-08 @ 14:10:04
URL: http://monki.webblogg.se/
Postat av: Bästa vännen!

JAG om någon är sjukt stolt över dig! Men iofs så visste jag att du skulle fixa det med bravur! :) DU är BÄST! Kram.

2011-05-09 @ 21:31:04

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0