Jag orkade trots allt


Sådär. Med en massa kaffe och lite choklad så gick det faktiskt att räkna några uppgifter, trots att jag var så jäkla seg innan. Men nu har jag gett upp. Sitter och ugglar runt på internet medan jag inväntar mina älsklingar, som fortfarande är ute på äventyr. Saknar dem fastän det har varit riktigt skönt med egen-tid ikväll. Tid som faktiskt behövs ibland. Några timmar är alldeles lagom för att hinna ladda om batterierna.

Har även hunnit med att hämta ut mitt paket. Två par byxor och en jacka till mig själv, samt ett par grymma hängselbyxor åt Theya. Något stora än så länge, men kommer sitta perfekt till sommarn.

Nu ska jag luta mig tillbaka. Imorgon väntar en ny dag. En städdag. Blir till att tvätta upp lite kläder till helgen då vi packar ihop oss och åker till Östersund. Ska gratta min svägerska och hälsa på farfar o Kerstin. Ska bli skönt att komma iväg ett slag.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vad kul att du bloggar igen Melenie!

2011-03-04 @ 02:45:02
URL: http://elundkvist.wordpress.com

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0