2 år och 8 månader

Då var man ensam. Eric tog med sig Theya och for till farmor och farfar, då han ändå skulle dit på lite ärenden. Hade gärna följt med, men har en massa matte som jag skulle behöva räkna eftersom jag inte var på skolan idag. Men nu när jag blev helt själv gick luften liksom ur mig... Typiskt. Känner för att ta en powernap i soffan, men jag vet hur det slutar. Jag kommer aldrig orka kliva upp och räkna matte sen. Det är bättre om jag sätter fart direkt. Fast först ska jag köra ner en sak till postlådan, samt åka på ica och hämta ut mitt paket. Spännande!



Vår dag idag.
2 år och 8 månader.
Älskar dig!




Avslutar med en bild på vår sköna böna!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0