Bråttom, bråttom

Ska försöka att dricka upp mitt kaffe i lugn och ro, men det är svårt att ta det lugnt då man har en nyfiken onge som är precis överallt. Och då menar jag precis överallt, på en och samma gång. Försök med det om ni kan! Hann bara vända ryggen till i några sekunder imorse, och vips så var hon fyra steg upp i trappen. Nu undrar ni säkert varför vi inte har barnsäkrat trappen. Vi ska, men eftersom hon inte visat någon tendes till att vilja klättra i trappen tidigare så har vi inte haft nån brådska. Men nu är det bråttom, bråttom.

Gårdagen blev riktigt lyckad. Var först på öppna förskolan där en dietist var och föreläste om barnmat. Väldigt nyttigt och intressant. Mycket kände jag redan till, men alltid bra att färska upp minnet. Efter det brummade vi hem och åt en liten lunch. Sen bar det av till Sundsvall, först middag och sen innebandy. Så himla roligt att komma iväg och se på innebandy igen. Det var verkligen inte igår och förhoppningsvis inte den sista. Älskar verkligen att titta på innebandy, det slog mig igår. Dock var det lite svårt att hänga med i matchen då Theya var med, trots att hon skötte sig helt suveränt. Men man har ändå tankarna på så mycket mer än bara matchen.

Sådär, då var kaffet slut. Då är det dags för mig och Theya att gå och byta om. Sedan bär det iväg till Östersund och barnkalas. Ska dit och gratta Theyas kusin E som fyller ett år. Roligt, roligt! Bäst att skynda på. Vill inte bli sen idag.

Kommentarer
Postat av: Min absolut bästa vän

Tack för att ni kom o kikade, det betyder verkligen hur mycket som helst. Blev så glad när jag såg att du vinkade,hade inte sett er innan dess. :) Tack för det,riktigt uppskattat. Vad fin du gjort bloggen och glad att du börjat skrivit igen! Stora kramar,hälsa familyn! Puss o Kram!

2011-02-25 @ 00:50:51

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0