Trogna läsare

Trots mitt långa uppehåll säger statistiken att jag har haft många trogna läsare, det tackar jag för. Helt underbart att se. Synd bara att jag inte vet vilka ni är. Lämna gärna ett litet spår...


Borde egentligen bjuda på en rejäl uppdatering, men det tänker jag icket. Inte den här gången. Det var alldeles för längesen jag bloggade, vilket betyder att det finns på tok för mycket att uppdatera om. Och det tar tid. Tid som jag inte har. Därför tänker jag hoppa på bloggandet precis där jag befinner mig idag.

Söndag. 23:36 och dags att sova.

God Natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Loonin

Du vet ju vem ditt mest hängivna fan är: jag såklart. Vilken fin design du fått till! Först trodde jag att jag hade plåtat in fel adress för jag kände inte igen Theya, rena rama stortjejen nu ju! Söt som få. Hoppas vi hinner ses nån gång när jag är hemma!

Kram

2011-02-23 @ 23:49:11
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0