Väntar

Sitter här och försöker slå dö på lite tid. Väntar på att tösa ska vakna så vi kan brumma iväg till Gissjö. Passar på att hänga där ikväll, då pappa E jobbar och jag är sugen på pizza. Känns ju lite väl trist och deprimerande att sitta här hemma helt själv en lördagkväll med en pizza. Nej, det tänker jag inte göra. Så det så!

För övrigt har den här veckan varit rätt så lugn. Jag har räknat färdig all matte enligt planeringen, så nu kan jag ha helg med gott samvete. Det är i princip bara städningen som återstår, men den har jag lämnat åt morgondagen. Man måste ju ha nånting att se framemot.


min lilla tokfia.

Önskar alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0