Tummen upp!

God morgon!

Fick sovmorgon ända till halv åtta imorse, det är inte dåligt det. Känner mig riktigt utvilad och pigg. Sitter med en kopp kaffe nu och funderar på vad jag ska göra av dagen. Ska jag fortsätta med städningen, räkna matte eller bara ta det piano då Theya sover sin förmiddagslur!?
Solen skiner, så en promenad borde vara ett måste. Men jag tror ändå att matten ligger högst upp på listan. Insåg igår att jag bara har 20 uppgifter kvar tills boken är uträknad. Sen återstår bara lite repetion och ett sista prov. Helt jävla otroligt. Trodde ett tag att jag aldrig skulle bli klar, men nu ser jag slutet. Går allt som planerat blir jag klar innan april månad är slut. Tummen upp för mig!


Trevlig dag allesammans!


Update:
Har lyckats avverka några uppgifter medan fröken sovit. Dock inte så många som jag hade hoppats, men jag har ju pysslat med en massa annat också. Inte riktigt haft ro i kroppen att bara sitta still och tänka. Men nu är Theya vaken och då är det fullt ös som gäller!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är grym gumms!

2011-04-05 @ 21:11:30
Postat av: Anna

Du är grym gumms!

2011-04-05 @ 21:11:46
Postat av: Anna

Du är grym gumms!

2011-04-05 @ 21:12:35

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0