Fönsterputsning

Fick lite extra energi ikväll, så tyckte det var bäst att göra något som borde gjorts för längesen. Putsa fönsterna. Så nu är höstens roligaste (eller så inte) projekt i full gång. Har bestämt mig för att beta av några fönster varje dag, då hinner jag liksom inte ledsna på det hela! Man får inte vara dum inte. 

Annars har dagen i sig inte varit så händelserik. Jag har varit på skolan halva förmiddagen och pluggat. Det går så mycket lättare och jag får så mycket mera gjort då jag kommer bort från hemma-miljön. Vill passa på nu medan Eric är ledig och hemma med Theya. Hinner ju knappt öppna boken då jag är hemma med fröken själv. Hon är ju numera så vaken och pigg på dagarna att det inte riktigt blir så mycket tid till övers.




Så underbart att du är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0