En hel helg i Liden

Haha.. låter kanske lite skrämmande?! Men de senaste 24 timmarna har varit raka motsatsen. Vi har haft det hur lugnt och skönt som helst. Så underbart att slippa alla måsten och med gott samvete kunna luta sig tillbaka i soffan, zappa mellan en massa kanaler, mysa och busa med Theya.
Känns som evigheter sen jag upplevde den här avkopplande känslan. Önskar jag kunde säga att jag slappnar av lika bra hemma, men då skulle jag ljuga. Hemma har vi fortfarande en massa påbörjade projekt som ska avslutas innan jag kan slappna av fullt ut. Här finns inga projekt. Här finns bara ett måste. Att umgås med de jag älskar mest - Min familj! Och det är ju inte direkt jobbigt.

Jag njuter i fulla drag!

Kommentarer
Postat av: Alex

Självklart checkar jag in för att uppdatera mig om vad ni har för er! :) Låter som en härlig helg du, ta med känslan hem även om det finns mycket att göra! Kram

2010-11-01 @ 01:44:46
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0