11.11.2010

Tjolahopp!

Internet och hemtelefon är tillbaka. Dock fungerar inte internet lika bra som det gjort tidigare. Det var nån teliagubbe här igår och gjorde nån provisorisk lösning. Så nu har vi en kabel över hela gräsmattan, men vad gör det nu när snön har kommit. Förmodligen får vi vänta till våren innan de kommer och fixar det helt. Hoppas bara internet inte förblir såhär segt ända tills dess. Då kommer jag bryta ihop! Men hellre segt än inget, eller jag vette tusan...

Blev ingen skola denna vecka heller. Hade tänkt åka idag, men det strulade både med barnvakt och bil. Iof ringde syster sent igårkväll och erbjöd sig vara barnvakt, då hennes lektioner hade blivit framflyttade. Men insåg att jag inte skulle hinna så mycket på den 1,5 timme jag skulle fått, eftersom jag hade varit tvungen att sluta tidigare för att hinna hem till babysången. Så jag sparade mig själv en onödig resa, speciellt nu med det dåliga väglaget. Har ju pluggat lite här hemma, men inte så jag känner mig nöjd. Tur nog är Eric ledig några dagar framöver, så hade tänkt utnyttja den tiden till att hårdplugga. Perfekt. Ingen mer ångest över detta!

Nu ska jag gå och fixa så allt är klart inför babysången. Theysis lär nog vakna när som helst.


Hörs!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0