Lillan sover...

.. men vaknar förmodligen snart och vill ha sista målet för dagen. Känns därför inte som nån mening att lägga ner mitt trötta huvud på kudden o blunda, då kommer jag vara tio gånger tröttare när hon väl vaknar. Och det känner jag inte riktigt för. Därför sitter jag här och fördröjer tiden lite. Funkar alltid bra!

Har inte så mycket på hjärtat att delge just nu, slänger därför in lite bilder på vårt älskade barn...

Första dagen efter förlossningen
Theya 3 veckor gammal
3 veckor även här

Kommentarer
Postat av: Minya

Sötaste lillhjärtat! :)



Saknar dig med.. Hoppas vi ses något i helgen!

2010-05-25 @ 17:59:20
URL: http://minyalindh.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0