Magnus Betnér

Borta bra men hemma allra bäst. Njöt av förra helgen i fulla drag. Precis vad jag beövde för att ladda mina batterier inför sista arbetsveckan. Nu har jag gjort mitt sista pass, och kastar därmed in handduken. Och denna gång för gott. Känns trist att lämna alla sköna människor som man lärt känna, men mitt liv måste gå vidare. Jag har så mycket mer jag vill få ut av livet innan jag en dag vaknar upp o inser att det är för sent..

Igår var det den 11 mars. Exakt en månad ifrån vårt beräknade datum.. Shit! Verkligheten börjar sakta men säkert komma ikapp mig, speciellt nu när jag inte behöver fokusera på jobbet längre. Allt är fortfarande kaos i knoppen, men hoppas på att hinna reda ut det mesta innan det är dags! 
Under de fyra kommande veckorna ska jag pyssla lite här hemma, så att allt är på sin plats då knodden bestämmer sig för att titta ut. Har fortfarande en del inköp kvar att göra, men det ordnar sig ALLTID!

Måste även tillägga att vi hade biljetter till Magnus Betnérs stand-up show. Som enligt mig var en helt grym! Tonhallen var nästan fullsatt o jag tror alla fick sig ett gott skratt. Själv satt jag dubbelvikt, mer eller mindre under hela tillställningen, och försökte hålla tillbaka 'skratt-tårarna'. Detta var min första stand-up show, men definitivt inte den sista!

Nu blir det ryggläge i soffan, det har jag gjort mig förtjänt av!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0