Gör som strutsen...

.. o stoppar huvudet i sanden. Bara över helgen. Bara för att jag känner för det. Jag är trött o sliten efter veckan som har varit. Många sjuka o mer turbulens än vanligt på jobbet. Sånt tar på krafterna, speciellt när man har en klump på magen att bära!

Därför sitter jag nu i ett litet hus i Liden tillsammans med Donnan. Helt ensam för tillfället, då min kära var tvungen att åka ut på ett larm för nån timme sen. Men än så länge går det ingen nöd på mig, jag har så jag klarar mig nån timme till. Donnan, Tv:n, en datorn, en soffa, en bok o massa gotta. Precis vad jag behöver. Precis vad tanken med den här helgen var. Ska bara dega o hämta igen krafterna för kommande vecka!

Nu - Chilla i soffan!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0