Theyis debut

Idag har Theyis gjort sin stora snurr-debut. Och denna gång helt själv. Från rygg till mage o sedan tillbaka på rygg igen. Såå stolt över vår lilla tös. Tiden går så himla fort fram, men varje dag blir bara roligare o roligare.

Livet har verkligen fått en helt ny mening sen du kom till världen.
Jag ljuger inte då jag säger: -Du är det bästa som hänt oss!



För övrigt väntar vi på bättre väder så vi kan fortsätta måla huset. Det suger att det drar ut så på tiden. Vill hinna med lite annat innan sommaren är över. Som att bara njuta av sommaren o att vara ledig tillsammans med min familj... Ja, det skulle uppskattas!

Till sist vill jag tacka för alla fina kommentarer!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0