Bilder från delar av sommaren 2010

Theya är redo för en resa till Sollefteå...

Här tillsammans med sin kära gudmor.


Alltid lika nöjd o glad.

Pappa Eric hänger sådär coolt över vagnen o..

... snackar med en charmerande tös till dotter.

Underbart vacker bild.

Jag o min kära sambo.

Här sitter vi i momsens knä o är allmänt brydd över kameran.

Vår lilla knopp fyller hela 3 månader här.

Målningen av huset går framåt. Skönt när det är klart.

Jag o min ögonsten..

Ljuvliga jordgubbar. Så typisk Svensk sommar.

Så söt när du sover!

Morgonmys tillsammans med pappa.


Sådär. Här kommer lite bilder från delar av sommaren, som jag gladeligen bjuder på!

Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vad fin bloggen har blivit! Vad duktig du är :)



Och allra finaste är ju självaste Theya. Saknar gopruppen & Er!

Ses snart

Puss & Kram <3

2010-07-25 @ 18:13:10
URL: http://minyalindh.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vilka fina bilder gumman! Jätte fina bilder från Sollefteå också! Nu har jag en bild av mig och Theya också. :) stolt. Saknar er! Kramar i massor!

2010-07-26 @ 12:12:36

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0