Trevlig dag på stan!

Lillfisen vaknade imorse då Eric for iväg på jobbet. Trodde hon skulle somna om efter hon ätit, men icke. Trött i ögonen var en annan, och klev upp i ren protest. Men vad gör man inte för dig - Jo, ALLT!
Stoppade ner Theya i badbaljan så hon fick ligga där o plaska på ett tag. Det riktigt lyser om henne då hon sparkar med benen o vattnet skvätter överallt. Så skönt att hon inte visar någon rädsla för vatten.
För övrigt har hon sovit som hon brukar, så jag tror inte att hon fick några känningar av sprutorna igår. Min lilla fröken är tuff. Gnydde bara lite lätt av sticken.

Trist väder och en känsla av rastlöshet kröp i kroppen på mig. Så det var en väldans tur att svärmor ringde o frågade om jag ville följa med till Sundsvall. Dagens räddning blev en spontanresa till staden tillsammans med svärföräldrarna o Eric's syster med familj. Det blev lite shopping (både på IKEA o inne på BirstaCity), en lunch för att hålla humöret uppe och en glass till kaffet. Mer än nöjd for vi hem till oss och lagade i ordning en sen middag.
Åhh va jag gillar spontanitet!

Sist men inte minst vill jag Gratulera min mamma som fyller år idag! Stort Grattis till dig - Du är underbar!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack så mycket! vi syns imorgon, puss o kram mamsen

2010-07-23 @ 10:43:38

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0