Dags att skapa ordning i kaoset

Näe, nu har jag fått nog! Min gräns är nådd. Det ser ut som ett riktigt j*vla bombnedslag här hemma. Det ligger kläder (i alla storlekar) och saker så gott som överallt. Vet knappt vad som är rent o skitigt. Jag brukar vanligtvis vantrivas när det ser ut såhär och det gör jag även nu, men tiden o orken har inte funnits. Det har varit så mycket ute på gården att fixa. Men nu är rabatten rensad, ogräset är bort röjt, huset är skrapat o vi börjar närma oss slutet. Låter kanske inte som så fasligt mycket att göra, men tomten är stor o det tar lite extra tid när man har en liten att passa o mata. Men idag är jag ensam o vädret är sådär lagom halvtråkigt, med andra ord är det en perfekt dag att skapa lite ordning i kaoset och mysa med liten. Tummen upp för det! :)

Kanske hinner jag med att klippa gräset också... Vi får se!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0