2010/01/25

I väntan på att pannkakan gräddas, så tänkte jag kladda ner några rader här.. Var ju ett tag sen sist, så en uppdatering är väl på sin plats! 

Kom nästan nyss hem från jobbet. Men innan jag lämnade staden, gjorde jag ett kort stopp hos barnmorskan. Dags för lite provtagning, samt att mäta magen o lyssna på knoddens hjärta. Alltid lika farscinerande att höra hur ditt lilla hjärta arbetar o slår. Betydligt lugnare idag än förra gången. Men vi följer fortfarande kurvans utveckling precis som vi ska, vilket känns otroligt bra!

I övrigt är allt kanon. Helgen har varit himla lugn o skön. Fredagsmys med Eric hemma i soffan framför Let's dance. Ja, precis lagomt vad man orkar med efter en veckas arbete. På lördan for jag hem till Gissjö, då Eric skulle iväg på skytte. Tänkte passa på att umgås lite med mamma, händer ju inte allt för ofta. Slutade med att vi blev kvar på middag. Hemmagjord kinamat. Gott gott! Efter det hakade vi på Henke o Carro till stan för att se "Snabba Cash" på bio. Kanske inte den bästa film jag sett, men den gick ändå hem. Hoppas dock på uppföljare. 

Näe, nu ska pannkakan ut..
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0