Den eviga väntan...

.. är här. Inne på fjärde dagen av övertiden nu. Hua, trodde aldrig att jag skulle uppleva den såhär jobbig. Det är såå frustrerande att bara gå och vänta o ingenting veta! Dagarna blir så otroligt långa och sega, speciellt när man känner att man inte vill lämna gården utifall att det kanske händer nått. Men idag trotsar vi och åker till Gissjö, ska bli skönt med lite miljöombyte. Tror även Donnan kommer uppskatta att få träffa sina polare o busa av sig lite.

Vi väntar fortfarande på ett tecken..

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag hoppas att förlossningen ska gå bra för dig,känns så konstigt att du ska ha barn.Åren går så snabbt,det var inte länge sedan du satt på toan och sjöng "pippi Långstrump",och nu har du blivit så stor,gumman!

Redo att bli mammma med allt vad det innebär:D

Jag lyckönskar dig med hela mitt hjärta,du får bra hjälp när det blir dags!!

Kramiz

2010-04-15 @ 20:40:32
Postat av: Minya

Nu får du ta och uppdatera sis :D

2010-05-05 @ 22:46:18
URL: http://minyalindh.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja! Uppdatera!!! :)

2010-05-18 @ 18:08:49

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0