God morgon världen!

Har nu varit vaken i exakt 42 minuter. Otroligt för att vara mig och på en lördag. Trodde jag skulle vara trött nu på morgonen, så att jag utan dåligt samvete skulle få vända om i sängen och somna om. Men icket. Nu har jag varit uppe och stökat på med disken. Startat två tvättmaskiner. Varit ute med Donnan. Ätit frukost med min bästa. Och nu sitter jag här..

.. Kanske var på tiden?! Har ju varit rätt så dålig att uppdatera här de senaste dagarna. Antar att det beror på.. Hmm, ja vad beror det på egentligen? - Ingen aning! Kanske för att jag inte haft så mycket att dela med mig av? Kanske för att tiden inte räckt till? Kanske för att jag har prioriterat annat? Kanske för att jag inte känt för det? Sak samma, nu är jag här och delar med mig. Vet inte om det ovan är så roligt att läsa, men det bjuder jag på! 

Näe, ska nog slå mig ner i soffan och kolla på filmen vi hyrde igår, The Burning Plain. Någon som har sett den?


melenie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0