Go´Natt

Somnade alldeles för sent igårkväll, och det märktes tydligt imorse när klockan ringde. Tror jag snoozade minst tre gånger innan jag lyckades masa mig upp ur sängen. Tur att jag har en sån underbar pojkvän, som offrar sin sovmorgon för att kliva upp och göra i ordning frukost till mig. Du är guld värd!

Jobbet kändes tungt idag. Vet egentligen inte varför. Tror det beror på att jag gått runt hungrig näst intill hela dagen, trots att jag har ätit. Känner ingen mättnad, vilket är väldigt jobbigt för varken jag eller mitt humör mår bra av det.

Tur att vår nya säng väntar på att invigas ikväll. Spännande!

För att göra en lång dag kort. Nu ska jag sova. Natti natt!


melenie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Minya

Men ryck upp dig nu systeryster. Du som slutade så tidigt idag kunde väl ha skrapat ihop ett inlägg :) kramis

2009-11-10 @ 00:10:06
URL: http://minyalindh.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0