Mätt och belåten

Det var längesen vi sågs, så vi hade ett och annat att prata om. Jag trodde verkligen att jag gjorde det rätta med att komma och hälsa på. Istället blev jag magplasserad. Kände mig ensam och obekväm. Inget blev riktigt som jag hade hoppats på, men för stunden var det bara att gilla läget. Såhär i efterhand känner jag en viss besvikelse över vad som hände. Varför fick jag inte reda på saker och ting tidigare!?

 


 

Nu är jag hemma igen, återhämtad efter helgen och dagens arbete! Har precis ätit middag tillsammans med min kära. Sitter nu mätt och belåten lutad tillbaka i soffan. Har inga speciella planer för kvällen. Det blir mys och tv för hela slanten! En tidig kväll är dock ett måste, speciellt då man ska upp och jobba imorn. Men bara i två dagar till. Ledig på fredag, så helgen blir nått att se framemot.


melenie.blogg.se


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0