Fredag den 13:e

Ojj... var visst ett tag sen jag uppdaterade här. Tiden springer iväg o bloggen blir lidande. Hua, hua! Men känner ändå att jag vill skriva några rader om.. 

.. Fredag den 13:e
En otursdag i mångas ögon, men för oss en helt underbar dag. Vi var på vårat första ultraljud och fick se vår lilla krabat sprattla i magen. Så liten, men ändå så utvecklad. Helt fantastiskt och obeskrivligt! 18cm och 162gram. Lilla krabaten utvecklas som h'n ska, vilket kändes otroligt skönt att höra. Dagen D blev nu beräknad till den 11 April.
Väntar bara på att magen ska börja växa, så allt blir mera verkligt. Än så länge vet jag inte om jag har fattat vad som händer och sker. Allt är så overkligt. Vill att verkligheten kommer ifatt mig, för imorgon har redan halva tiden gått!


melenie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Minya

Hej sis! Vad skrev jag som du inte förstod? :P Jag har ganska fullt upp den här veckan. Ska jobba matte, har prov på fredag och på onsdag ska jag på myskväll i Timrå. Torsdag slutar jag sent och i helgen ska jag vara med Bea och Therese. Men du kan väl komma och hälsa på i nylägenheten till veckan? :D Miss you!

2009-11-23 @ 23:59:04
URL: http://minyalindh.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0