Blommor, tacos och promenad

Jag pratar såklart om gårdagen! Älsklingen kom överraskande hem med en bukett blommor. Till mig! Hmm.. vet inte riktigt vad jag sagt eller gjort för att förtjäna den. Tydligen nånting. Oavsett vad så blev jag mycket rörd. Alldeles för sällan man visar sin uppskattning på detta sätt. Borde verkligen bli bättre på det, men det är säkert inte bara jag som tänker så! Det behöver givetvis inte alltid vara en blomma, men ibland behövs nånting mer än bara ord. Det får genast ens humör att hamna på topp.

Med andra ord blev det en riktigt mysig torsdag. Blommor, tacos och en skön promenad efter maten. Dock i mörkret, men vad gör det när man världens bästa sällskap med sig. Lilla Donnan uppskattade nog promenaden mest. Hon fick verkligen springa av sig all energi hon samlat på sig. Mycket behövligt! 

Resten av kvällen bara rann iväg.. 


melenie.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var väl gulligt av Erik.

2009-11-12 @ 20:16:47

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0