Ny design

Jag + Dator + En långtråkig dag = Ny design...

Ja, som ni kanske förstår har det inte hänt så mycket här idag. Jag och Donnan har varit själva i princip hela dagen. Så med andra ord har jag fått vila upp mig efter helgens extrajobb. Kändes inge vidare att måsta gå ut och jobba på fredagkväll och lördag när man redan jobbat hela veckan. Men o andra sidan, så är det rätt så skönt med lite extra cash. Kan behövas! 

Vi var även och kollade på en bil igår. Allt kändes jäkligt bra, men efter lite funderingar valde vi att inte ta den. Vi kom överrens om att vänta på nå bättre!

Nu ska jag umgås med min kära sambo, som nyss kommit hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0