Nu...

.. har vi köpt julklappar för hela slanten, o då menar jag verkligen för HELA slanten. Alla klappar är inslagna och julrimmen är skrivna. De ligger så fint under granen, som vi fortfarande inte huggit, och väntar på att få slitas upp. Bara två dagar kvar. Oj, tiden går verkligen fort! 

.. fattas bara ett paket. Det till min underbara och älskade. Hade planer på att fixa det efter jobbet idag, men glömde börsen hemma imorse så min plan sprack rätt så rejält. Suck! Och nu känner jag inte för att åka ännu en vända till Sundsvall och hem. Jag får kirra det imorgon istället. Tänk att man alltid ska lyckas va ute i sista minuten.

.. har mina kära vänner från Sandö varit här på julmys. God mat, trevligt sällskap och långa samtal om diverse. Tyvärr lyste två med sin frånvaro, men det får vi ta igen vid ett senare tillfälle. Jag är bara så otroligt glad att det äntligen blev av. Tack för erat sällskap!

.. idag fick jag veta att jag fått förlängt Januari ut. Yippie, vilken lättnad. Känns otroligt skönt och veta att man har nått att sysselsätta sig med efter jul- o nyårshelgen. Har jag klarat mig såhär länge, fixar jag nog en månad till. Skulle bli knäpp av att gå hemma och räkna dagarna.

.. ska jag gå o förbereda maten!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0