Första julskinkan

Japp, då har man gjort sin första julskinka. Tror att den blev riktigt lyckad, men det återstår att se. Ska ju inte ha den själv, utan den ska med på jobbet imorn. Blir ytterligare ett julbord, men denna gång bara för oss som jobbar i Sundsvall. Ska bli rätt så mysigt, men känns inte som att det blir får bli en allt för sen kväll. Måste ju tänka på att man ska orka upp dagen därpå också.
Hua, längtar verkligen tills den här veckan är över. Just nu är jag allt annat än motiverad till att jobba. Att jag dessutom ska jobba till helgen, gör ju det hela betydligt värre. Dock blir vi ett helt gäng, så det kanske inte blir så farligt. Men ändå, helgen är dyrbar!

I fredags var jag och syster iväg och såg den sista av Stieg Larssons filmer, Luftslottet som sprängdes. Den tredje och sista filmen av hans mästerverk. Hade inte så mycket förväntningar, då jag hört att den fått dåliga omdömen. Men jag tycker definitivt att den var bra, absolut ett måste att se! Alla bitarna föll på plats, men en efterföljare vore ändå inte helt fel (enligt min mening)...

Bäst att gå o kolla till skinkan, sen blir det tv för hela slanten!


melenie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Dina Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0